مدیریت دانش کسب و کار

آشنایی با استارتاپ داناپ

داناپ پلتفرم دوره های آموزش ویدیویی است که برترین دوره های آموزشی در حوزه های کسب و کار، برنامه نویسی، دیجیتال مارکتینگ، ارزهای دیجیتال، طراحی و… را میتوانید از طریق آن تهیه و مهارت مورد نظر خود را کسب نمایید. این استارتاپ که از سال ۹۷ آغاز به کار کرده است تاکنون توانسته برای بیش از ۱۰۰ مدرس درآمدزایی کند و تا به امروز به بیش از ۵۰۰۰ دانشجو برای کسب مهارت های مورد نیازشان کمک کرده است.

شما در داناپ میتوانید دوره آموزشی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید و پس از آن فایل های ویدیویی دوره مربوطه را دانلود نمایید و پس از مشاهده دوره سوالات خود را به طور مستقیم و از طریق ارسال تیکت از مدرس مربوطه بپرسید و از این طریق فرآیند یادگیری را به طور کامل سپری کنید. در داناپ تمامی مدرسان ابتدا مورد تایید علمی قرار می گیرند و دوره ها قبل از انتشار بررسی و تایید می شوند. همچنین دانشجویان در داناپ پس از یکبار تهیه دوره به صورت مادام العمر به محتوای آن دسترسی خواهند داشت و می توانند دوره تهیه شده را بر روی دستگاه دلخواه خود مشاهده نمایند apoteketgenerisk.com.

استارتاپ داناپ با هدف آسان سازی فرآیند یادگیری و همچنین ایجاد سهولت در ورود به بازارکار شروع به فعالیت کرده و امیدوار است نقش بزرگی در رشد سطح دانش و مهارت های تخصصی و به طبع آن افزایش میزان اشتغال زایی در ایران و کشورهای فارسی زبان داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ