مدیریت دانش کسب و کار

آشنایی با استارتاپ شمال رایس

در این بخش قصد معرفی استارتاپ شمال رایس را برای شما داریم که در ارائه خدمت برای یکی از کالا های پر مصرف در ایران شروع به کار کرده است. شمال رایس کسب و کاری است که به صورت آنلاین از طریق سایت و اینستاگرام اقدام به فروش انواع برنج درجه یک ایرانی کرده است. هدف ما تحویل سریع برنج، تؤام با کیفیت بی نظیر به دست مصرف کننده است.

هدف از راه اندازی شمال رایس

خیلی از مواقع پیش آمده است که برای خرید، نیاز به حضور در یک فروشگاه مطمئن و معتبر احساس شده است. این امکان برای شما مقدور نبوده تا با خیالی آسوده برنج به میزان دلخواه تان را خریداری کنید. یکی از اهداف ما ایجاد بستری مطمئن در خریداری برنج ایرانی است. تیم شمال رایس به واسطه خرید مستقیم از شالیکار و کشاورز، ارائه جنس با کیفیت را به صورت ۱۰۰% تضمین می کند.

استان مازندران به دلیل کسب مقام نخست در صادرات برنج، کانون تمرکز بعضی از افراد سودجو است. این استان علاوه بر جایگاه نخست در صادرات برنج، جایگاه اول در جایگاه برنج را هم از آن خود کرده است. شاید سوال شما این باشد که دلیل واردات برنج در چیست، زمانی که خود این استان مملو از شالیزارهای برنج است؟

پاسخ اینجاست که افراد به خاطر سود بیشتر در برنج اقدام به ترکیب کردن برنج خارجی با برنج ایرانی می کنند. در حالیکه همان ترکیب را به قیمت برنج اعلا به مشتری تحویل می دهند. این درحالی است که شما به واسطه تجربه کم در شناخت محصول، قادر به تشخیص تفاوت این ترکیب با جنس اعلا نمی باشید.

اعضای تیم شمال رایس به واسطه بومی بودن در این منطقه و شناخت کشاورزها، اقدام به خرید مستقیم از خود شالیکار می کنند. این همان خلأ برطرف شده برای افراد نا آشنا است که از خرید خود ۱۰۰% اطمینان حاصل کنند.

این تیم لیستی از بهترین شالیکار های استان مازندران و استان گیلان را در اختیار دارد. برنج درجه یک طارم، هاشمی، فجر، امراللهی، علی کاظمی، شیرودی و نیم دانه خالص را مستقیم از دستان شالیکار دریافت می کنند. هدف آنها ایجاد بستری است که بین بهترین ها، برنج باب میل تان را خریداری کنند نه اینکه از بین اقلام خالص و غیر خالص، جنس قابل قبول را برگزینند.

تخصص اعضای تیم

تیم شمال رایس متشکل از سه دسته میباشد. دسته اول افرادی در تیم فعالیت می کنند که بومی استان مازندران و گیلان هستند. وظیفه این افراد صحت سنجی برنج و شناسایی شالیکارهای نمونه در هر دو استان می باشد. دسته دوم افرادی هستند که در بخش تولید محتوا فعالیت می کنند. وظیفه این دسته معرفی انواع برنج، طرز پخت و رمز و رازهای مادران و آشپزان ایرانی در تهیه برنج ایرانی است که در سایت منتشر می شوند. دسته سوم افرادی هستند که در حوزه بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) و سئو فعالیت دارند. تخصص این دسته افراد در بازاریابی است.

طریقه ارسال محصول

شما قبل از سفارش محصول به هر میزانی که بخواهید می توانید نمونه تستی آن به مقدار کم را سفارش دهید. بعد از اطمینان از خرید می توانید به هر میزانی که نیاز داشته باشید از طریق سایت سفارش دهید. محصول سفارش داده شده در بسته های بهداشتی و مرغوب به آدرسی که شما در سایت درج می کنید ارسال میشود. نحوه پرداخت به این صورت است که بعد از تعیین مقدار مورد نیاز پرداخت صورت می گیرد. در صورتی که کالای سفارش داده شده هر گونه مشکلی داشت، با شماره موجود در سایت تماس میگیرید و جنس را برگشت میزنید. مبلغ پرداخت شده به محض دریافت محصول به حساب شما بازگردانده خواهد شد. محصول سفارش داده شده ظرف مدت ۴۸ ساعت برای عزیزان نزدیک به استان مازندران و گیلان ارسال خواهد شد. که این زمان برای مشتری های عزیزمان در سایر استان ها حداکثر تا ۷۲ ساعت خواهد بود.

shoamlrice.ir

حمایت از تولید ملی و کودکان نیازمند محصل

شما با خرید مستقیم از شالیکار، از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کرده اید. این کار باعث می شود به محض خرید شما از این سایت، مبلغ مورد نظر سریعا به کشاورز تحویل داده شود و هیچ معطلی در این میان نباشد. شما با هر میزان خریدی که دارید مستقیما به کودکان نیازمند محصل کمک میکنید. این استارتاپ نماینده شما هستند تا به نام شما به کودکان نیازمند محصل کمک کنند. با کمک به هم، ایرانمان را آباد میکنیم و به همه فرصت تحصیل برای تحقق رویاها را بدهیم.

دعوت به همکاری

کشاورزان محترم میتوانند با ارسال موقعیت زمین زراعی و میزان محصولی که می توانند برای فروش آماده کنند، اقدام به عضویت در سایت شمال رایس کنند. با شماره تماس موجود در سایت میتوانید تماس حاصل فرمایید تا نماینده تیم به محل شما برای آزمایشات لازم اعزام شود.

تضمین سایت شمال رایس صداقت و درستکاری کشاورز است.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ