مدیریت دانش کسب و کار

آشنایی با استارتاپ اچپن

در چند سال گذشته و با رشد تولید اپلیکیشن های مختلف گوشی های هوشمند به دستیارهای همه کاره ای تبدیل شده اند که در کمترین زمان و با کمترین هزینه کارهای گوناگونی از یادآوری کارهای روزانه تا مدیریت امور مالی و … برای شما انجام می دهند. یکی از حوزه های که به کمک اپلیکشن های موبایلی با رشد قابل توجهی روبه رو شده است اپلیکشن های حوزه پزشکی است.

اچپن اپلیکیشن بسیار ساده وکارآمدی است که از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که دیگر نیازی نیست برای  یک چکاپ معمولی به دکتر مراجعه و هزینه های بالایی (مانند رفت و آمد، زمان انتظار و غیره) متحمل شوید و علاوه برآن هم در ترافیک یا اتاق انتظار زمان زیادی را سپری کنید.

همانطور که مشخص است این نرم افزار به شما کمک می کند تا با نصب یک برنامه به روی موبایلتان موقعیت خود را مشخص کنید و پزشک و یا پرستاری را برای رسیدن به منزل فراخوانی کنید. فقط کافی است مبدا را مشخص کرده و درخواست دهید تا نزدیکترین پزشک یا پرستار برای شما مشخص و اعزام شود.

به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می توانید هزینه خدماتی که دریافت کردید را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. شما می توانید مبلغ سرویس دریافتی خود را آنلاین و یا به صورت نقدی به پزشک یا پرستار پرداخت نمایید.

با توجه به اینکه نوع درخواست های واصله در این سامانه، غیراورژانس میباشند و کاربر قبل از ورود به سامانه اچپن (طی مطالعه کامل قوانین و مقررات) متعهد شده است که درخواستهای خود را در موارد غیراورژانس ارسال مینماید. لذا رسیدگی به درخواستها (بسته به نوع درخواست) ممکن است فوری و آنی نباشند و به تناسب زمانی وصول دریافت درخواست ها، برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته و اطلاع رسانی به کاربران (درخواست کنندگان خدمات بالینی) انجام گیرد.

نقطه کلیدی و متمایز کننده این استارتاپ، بهره گیری از اطلاعات مکانی کاربران نهایی و ارائه کنندگان خدمات سلامت محور است. مخاطبان اصلی این استارتاپ کلیه خانواده ها و افراد نیازمند به خدمات مبتنی بر مکان در حوزه سلامت (پزشکی و پرستاری)؛ مانند نگهداری اطفال، نگهداری سالمندان، تزریقات و سایر خدمات پرستاری و بهیاری و همچنین معاینات پزشکی، خدمات فیزیوتراپی و سایر رسیدگی های غیراورژانس و قابل ارائه در منزل و محل کار افراد (پس ازکسب مجوزهای مربوطه) میباشد.

اچپن فقط یک اپلیکیشن نیست، بلکه گروه بزرگی از متخصصان داخلی کشور است که به شکل مستمر در تلاشند تا امنیت و آسایش را برای کلیه درخواست کنندگان خدمات بالینی و توسعه خدمات همزمان با درآمد مناسب تر را برای ارائه کنندگان خدمات (دارای مجوزهای قانونی) به ارمغان بیاورند. بکارگیری یک فناوری پیشرفته به آنها کمک کرده تا فرایند درخواست خدمات بالینی را سرعت بخشیده و بهره‌وری را در جامعه پزشکی و پرستاری (در حوزه خدمات بالینی) افزایش دهند. اتلاف‌وقت کمتر، کیفیت بهتر و هزینه‌های منصفانه‌تر همگی شعار و سرمشق اصلی اعضای این گروه است.

گروه تحقیقاتی و نرم افزاری اچپن از مرداد ۱۳۹۶ به صورت یک ایده فعالیت خود را با حضور در رویدادهای مختلف (با تشکیل یک تیم منسجم، همفکر و هماهنگ) آغاز نمود. تلاش های این گروه از زمستان ۱۳۹۶ لغایت تابستان ۱۳۹۸ به مدت ۱۸ ماه در انجام تحقیقات تکمیلی و توسعه نرم افزار متمرکز گردید. به دنبال کوشش های فراوان و همراهی کلیه اعضای اصلی گروه و پس از مطالعه شرایط قانونی مربوطه، بنیان یک کار بزرگ و ارزشمند بنا نهاده شد و پس از ۲ سال تلاش و پژوهش بی وقفه، از مرداد ماه ۱۳۹۸ سامانه اچپن بصورت آزمایشی کار خود را آغاز نمود.

راه های ارتباطی:

  • وبسایت : www.hpen.ir
  • تلگرام : telegram.me/hpen_ir
  • اینستاگرام : instagram.com/hpen.ir
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ