مدیریت دانش کسب و کار

کتاب زبان بدن Dummies

کتاب زبان بدن DummiesReviewed by Salari7 on Jan 18Rating: 3.0

اگر رفتار مردم شما را دچار سردرگمی می‌کند یا می‌خواهید اثر گذاری خود بر دیگران را بهبود بخشید، کسب اطلاعات درباره‌ی زبان بدن خود می‌تواند کلید کار باشد. بدن شما بهتر از هر کلمه‌ای می‌تواند فکر و احساستان را نشان دهد. شاید بعضی‌ها این شکل ارتباط را غیر منطقی بدانند اما از نظر الیزابت کونکه استاد ارتباط در سطح جهانی، فهم و کنترل زبان بدن کلید موفقیت در زندگی است. او در کتاب حاضر کمک می‌کند تا زبان بدن را یاد بگیرید و از تمام بدن خود برای پیام‌رسانی صحیح و برقراری روابطی مطمئن و تاثیرگذار استفاده کنید. این کتاب بررسی می‌کند که چرا هر یک از ما پیام‌های خاصی را به دیگران منتقل می‌کنیم، چگونه رایج‌ترین حالات چهره را تفسیر کنیم و در ادامه نشان می‌دهد که چگونه از درک تازه‌ی خود از زبان بدن برای موفقیت در کار، روابط و گفتگوهای خود بهره ببریم. حرکات واقعاً رساتر از کلمات سخن می‌گویند.

درباره نویسنده:

الیزابت کونکه سخنران بین‌المللی، نویسنده‌ای پرمخاطب و معلمی شایسته است. هدف وی این است که مهارت و دانشی را به مخاطبان و مراجعانش ارائه کند تا بتوانند به زندگی رؤیایی و ایدئال خود دست پیدا کنند. بدین معنا که تغییرات دلخواهشان را به‌وجود بیاورند. مخاطبان، مراجعان و همکاران الیزابت کونکه به‌خاطر توانایی او در هموارکردن، تقویت و شکل‌دهی به استعدادهای فردی و همچنین تواناسازی آن‌ها در به‌ظهوررساندن استعداد واقعی خود، به او لقب «جلادهنده‌ی الماس» داده‌اند.

رویکرد سه‌گانه‌ او برای بهبود وضعیت مراجع یا مخاطب، متکی بر ادای احترام، ایجاد رابطه‌ی دوستانه و تفاهم و حصول نتیجه است. کونکه بر این باور است که اراده و عزمی قوی به همراه کمی شادی و شوخی، برای کسب موفقیت ضروری است.
بیش از بیست سال است که الیزابت به آموزش و تربیت مراجعان و مخاطبان ثابتی از صد شرکت تجاری جهان، سازمان‌ها و خیریه‌های حرفه‌ای مشغول است. او آموزش‌های خود را در حوزه‌ی مسائل مرتبط با روابط بین فردی شامل تأثیر و برداشت شخصی، اعتماد‌به‌نفس و مهارت‌های تأثیر‌گذاری، به شکل فردی و گروهی ارائه می‌کند. تحصیلات عالی، حرفه‌ی هنرهای نمایشی، تخصص در اجرای ابزارهای روان‌سنجی و اشتیاق برای بهترین و برترین‌بودن، برخی از دلایلی هستند که منجر به رجوع مراجعان و مخاطبان به الیزابت و تقاضای کمک از وی می‌شود.

دانلود کتاب:

جهت دانلود فایل pdf کتاب زبان بدن (نسخه اصلی) میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود نسخه اصلی کتاب

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ