مدیریت دانش کسب و کار

تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ

بسیاری از ما تصوری از یک ابرقهرمان خیلی باهوش را در ذهن داریم که می‌ایستد و فقط فرمان می‌دهد و از پیروانش محافظت می‌کند. اما این تصور متعلق به دوران دیگری است و چیز دیگری که تاریخ مصرفش گذشته، آن دسته از برنامه‌های پرورش رهبری است که بر مبنای الگوهای موفقیتمان برای جهانی که بود، نه جهانی که هست یا در راه است، بنا شده‌اند. رهبران بزرگ جرأت متفاوت بودن را دارند. آن‌ها تنها درباره‌ ریسک کردن صحبت نمیکنند بلکه واقعاً انجامش می‌دهند.

یکی از رهبران این واقعیت را با من در میان گذاشت که مؤثرترین پیشرفت زمانی رخ می‌دهد که قادر به ساختن توان احساسی برای ایستادن در برابر آن دسته از افرادی باشید که به شما می‌گویند ایده‌ جدیدتان خام یا بلندپروازانه یا صرفاً احمقانه است. نکته‌ی جالب اینجاست، کسانی که بعدا به شما ملحق میشوند همان افرادی از گروهتان نیستند که احتمال می‌دادید این کار را انجام دهند بلکه آن‌ها اغلب کسانی هستند که متفاوت فکر می‌کنند!

برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ چه چیزی لازم است؟!

امروزه برنامه های رهبری زیادی در دسترس است، از کارگاه های یک روزه تا برنامه های آموزشی شرکتی! اما این احتمال هست که واقعاً کمکی به شما نکنند لذا در این سخنرانی صریح و شفاف، خانم «رُزالیند تورِز» مشاهدات ۲۵ ساله خود را از کار رهبران بزرگ در قرن ۲۱ شرح می دهد و سه پرسش ساده اما حیاتی را که باید برای موفق شدن در آینده از رؤسای آتی شرکت ها سؤال شود به اشتراک می گذارد. شاید شنیدن این تجارب برای شما هم مفید باشد و زندگی کاریتان را متحول کند.

جهت دانلود این کلیپ کافیست روی ویدئو راست کلیک کرده و گزینه Save Video As را انتخاب کنید.
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ