مدیریت دانش کسب و کار

کتاب استعداد کارآفرینی خود را بیابید

کتاب استعداد کارآفرینی خود را بیابیدReviewed by Salari7 on Mar 7Rating: 3.5

در حال حاضر در عرصه جهانی افراد خلاق، نوآور و مبتکر به عنوان کارآفرین، منشا تحولات بزرگی در زمینه های تولیدی و صنعتی و خدماتی شده اند و چرخ های توسعه اقتصادی همواره با توسعه کارآفرینی به حرکت در میآید. در شرایط سخت کنونی پرداختن به مسئله کارآفرینی در جامعه بیش از پیش احساس میشود. امروزه نیروی انسانی به عنوان یک منبع نامحدود و محور هر نوع توسعه مطرح است. در این بین کارآفرینان بطور خاص دارای نقش موثرتری در فرآیند توسعه اقتصادی کشور هستند.

برای ورود به بازارکار و فضای کسب و کار راه ها و روش هایی را میتوان برگزید و در انتخاب مناسب ترین گزینه که منجر به موفقیت شود تنها فرد تصمیم گیرنده شما هستید و دیگران مشاور و راهنمای شما هستند، بنابراین درک صحیح از راه و روش ، شناخت مخاطرات و مزایای آن میتواند توفیق مورد نظر را تامین کند.

شناخت استعداد و تقویت انگیزه، برای موفقیت و مدیریت بر خود ، نخستین گام می باشد. شناخت فرصتها، منابع ناشناخته، تفکر روی ایده های ناب، به منظور ارائه خدمات و محصولات با رعایت قوانین و مقررات موجود در کسب و کار و همچنین تهیه تجهیزات و ابزار مورد نیاز، مرحله دیگری از مسیر کسب و کار است.

شناخت بازار، رقبا و مشتریان و انتخاب سیاست های مناسب برای تبلیغات و جذب مشتری به همراه جمع آوری و پردازش اطلاعات موردنیاز برای بازار هدف و ایجاد فرصت های جدید به منظور توسعه کسب و کار، کمک شایانی برای رسیدن به مراحل بعدی می باشد.

کتاب استعداد کارآفرینی خود را بیابید

در این کتاب ابتدا به معرفی کارافرین و کارافرینی پرداخته و سپس دلایل تمایل افراد به کارافرینی را تشریح نموده و خصوصیات افراد موفق و ناموفق را بیان میکند. لذا مطالعه این کتاب الکترونیکی را به تمامی علاقه مندان به کارآفرینی توصیه میکنیم. شما از طریق لینک زیر میتوانید فایل pdf این کتاب را دانلود فرمایید.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ