مدیریت دانش کسب و کار

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟Reviewed by Salari7 on Mar 17Rating: 5.0

دکتر اسپنسر جانسون یکی ازمحبوبترین و یکی از نویسندگان بزرگ و موفق درجهان میباشد به نحوی که میلیون ها نفراز خوانندگان کتابهای او توانسته اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند.

کتاب { چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟} یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین کتاب‌های اوست که از فروش میلیونی در سراسر دنیا برخوردار شده است. در ایران نیز انتشار آن با استقبال بسیاری همراه بود به همین خاطر مترجمان مختلفی آن را به فارسی برگردانده‌اند البته با اسامی کمی متفاوت!

در این کتاب، اسپنسر جانسون در قالب یک داستان کوتاه سخنان خود را برای خواننده بیان می‌کند و با استدلال منطقی خواننده را وادار به پذیرش عقاید خود می‌نماید، خوب است بدانید بسیاری از ثروتمندان و افراد موفق غرب ابراز کرده‌اند که پس از خواندن این کتاب به سوی موفقیت سوق پیدا کرده‌‌اند یا شرکت خود را از ورشکستگی نجات داده‌اند، بسیاری نیز به بهبود روابط خانوادگی و زناشویی خود اشاره کرده‌اند.

بخش های اصلی این کتاب:

کتاب از سه بخش برخوردار است که در واقع هرکدام آن‌ها یک مرحله از طریقه کسب موفقیت را نمایان می‌کند:

۱- کشف تغییرات زندگی

۲- نحوه روبرو شدن با این تغییرات

۳- چگونه آموزه‌های کتاب را با زندگی خود انطباق داده و از روش بکار رفته در آن برای کسب موفقیت استفاده کنید، روشی که به شیوه جابجایی با پنیر معروف شده.

دانلود خلاصه کتاب:

مطالعه این کتاب جذاب و عبرت آموز، به همه علاقمندان توصیه میگردد و شما عزیزان از طریق لینک زیر میتوانید فایل خلاصه pdf این کتاب را دانلود فرمایید:

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ