مدیریت دانش کسب و کار

آشنایی با وب سایت کاربوم

کیفیت زندگی شغلی و ارائه مجموعه خدماتی که به این مهم بیانجامد یکی از شاخه های جدی فعالیت در حوزه منابع انسانی است و در دنیا سرویس ها و پلتفرم های متعددی با گستره متفاوتی از خدمات در این راستا مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب به معرفی یک نمونه وب سایت موفق داخلی که به تازگی تحت عنوان کاربوم به ارائه خدماتی مشابه می‌پردازد خواهیم پرداخت.

از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، و بعد از سه‌سال تجربه‌ موفق تلنت‌یاب، کاربوم به عنوان اولین زیست‌بوم جامع کار و اشتغال کشور با شعار «زندگی شغلی بهتر» رونمایی شد.

یکی از سه‌ بحران اصلی کشور، مسئله‌‌ی بیکاری است، به طوری که طبق گزارش‌های رسمی، بیکاری پس از بحران آب مهمترین چالش پیش روی کشور است. تلنت ‌یاب به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار کار، طی سه سال تجربه‌ی موفق در اکوسیستم بازار کار، توانسته تا با استفاده از فناوری، خدمات جامعی در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش آمادگی افراد جویای کار بردارد.

این مجموعه به عنوان تنها شرکت دانش‌بنیان بازار کار، پیشگام ارائه مقالات و محتوای آموزشی حرفه‌ای مورد نیاز متخصصان کشور و ارائه‌کننده‌ی معتبرترین تست‌های روانشناختی برای شناخت بهتر کارجویان بوده که توانست رضایت مخاطبان را به دست آورد. همچنین تلنت‌یاب از اولین‌ ارائه‌کنندگان پلتفرم رزومه‌ساز آنلاین فارسی بوده است. همه‌ این‌ها برای افزایش زمینه‌های رشد شغلی و ارتباط بهتر کارجویان و شرکت‌ها بوده که سبب شده تا بیش از ۲۷۰۰۰۰ کاربر و بیش از ۲۳۵۶ شرکت معتبر از مجموع خدمات این وب‌سایت استفاده کنند.

حال با گسترش خدمات و تکامل رسالت‌ کسب‌و‌کار نیاز به یک به‌روزرسانی در خدمات و هویت برند احساس شده است. این موضوع سبب شده تا از ابتدای اردیبهشت‌ماه، تلنت‌یاب با نام «کاربوم» به عنوان نشانی از زیست‌بوم بازار کار کشور، به ارائه‌ی خدمات جامع این حوزه اقدام کند.

میلاد بختی مدیر عامل کاربوم (تلنت‌یاب) ‌در اینباره میگوید: فعالیت تلنت‌یاب در طی سه سال اخیر سبب شناسایی نیازهای پنهان کاربران و شرکت‌ها در بازار کار شد. این تجربه‌ی موفق سبب شکل‌گیری استراتژی جدیدی برای حل چالش‌های بازارکار کشور شد و از آن‌جایی که برای معرفی جامعیت چشم‌انداز خود در نام قبلی نمی‌گنجیدیم، از این پس با نام کاربوم و با زیرساخت‌های فنی جدید در خدمت کاربران و شرکت‌ها هستیم.

عمده‌ی خدمات جامع کاربوم در چهار دسته‌ی «خودشناسی» شامل تست‌های روانشناختی حرفه‌ای، «یادگیری» شامل مقالات، محتوا و ویدیو‌های آموزشی تخصصی، «رزومه‌سازی» شامل قالب‌های مختلف رزومه‌های فارسی و انگلیسی برای ارائه‌ی حرفه‌ای و «کاریابی» یافتن متناسب‌ترین فرصت‌های شغلی برای تحصیلکردگان ایرانی است.

این تغییر نام با تکامل هویت برند، بروز‌‌رسانی اساسی تجربه کاربری و زیرساخت‌های فنی همراه شد که در این تغییرات امکانات و بخش‌های جدیدی نیز اضافه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به اضافه شدن «وب‌یاد» شبکه‌ی یادگیری با بیش از پنج سال فعالیت در حوزه‌ی دوره‌های آموزشی تخصصی به کاربوم و بخش آشنایی با محیط‌های کاری و سازمان‌ها برای کاربران و معرفی برند کارفرمایی سازمان‌ها، رایگان شدن انتشار فرصت‌های شغلی و امکان گزارش‌گیری و ارائه آمار دقیق و مفید از فرایند جذب اشاره کرد.

برای شروع، حفظ و توسعه زندگی شغلی بهتر، به کاربوم مراجعه فرمایید.

ادرس سایت:

https://karboom.io

تلفن تماس:

۰۲۱-۴۱۶۲۴۱۱۶-۷

۰۲۱-۸۶۰۸۳۳۲۵

ادرس ایمیل:

support@karboom.io

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ