مدیریت دانش کسب و کار

زبان بدن شما هویت شما را شکل می دهد

زبان بدن شما هویت شما را شکل می دهدReviewed by Salari7 on Jan 22Rating: 5.0

یکی از تکنیک هایی که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و دوره های تخصصی زیادی در خصوص آن برگزار می شود زبان بدن یا همان Body Language می باشد. زبان بدن می تواند تکنیکی بسیار کاربردی و موٍثر برای کسانی باشد که دوست دارند در جلسات و ارتباطات خود رفتارهای بهتری از خود بروز داده و بتوانند احترام بیشتری را برای خود خریداری نمایند، این آداب و تکنیک ها می تواند به حفظ و ارتقاء جایگاه فردی و اجتماعی فرد کمک فراوانی بکند، زبان بدن بر دیدگاه دیگران درباره‌ ما نیز تاثیر می‌گذارد، اما ممکن است نگاه ما بر خودمان را نیز تغییر دهد.

دیگران شما را قدرتمند می دانند یا ضعیف؟

شاید باور این مسئله سخت و یا حتی غیر ممکن باشد که زبان و حالات بدن ما در ضعف، قدرت و تسلط و برتری یا شکست، اهمیت حیاتی دارد و باید بدانید این موضوع به اندازه ای مهم است که به سادگی میتواند شما را در هر محیط و شرایطی توانمندتر و یا ضعیف تر جلوه دهد.

اما سوال اینجاست که چطور با زبان بدن، قدرت، تسلط و برتری خود را نشان دهیم و برای یک مدیر اهمیت این حالات به چه میزان است؟

در  فیلم ” زبان بدن شما هویت شما را شکل می‌دهد ” که از پربیننده ترین فیلم های تد در دنیا است خانم اِمی کادی، روانشناس اجتماعی، نشان می‌دهد که چگونه حالت های ضعف و قدرت بدن می‌تواند درکسری از ثانیه بر هورمون های بدن و بر سطح تستسترون و کورتیزول در مغز تاثیر بگذارد و تاثیراتی بر فرصت‌های ما در زندگی می گذارد که یا  از دست دادن و یا کسب بهترین موقعیت ها است.

این فیلم به همراه زیرنویس فارسی آن را میتواند از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود کلیپ با زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ