مدیریت دانش کسب و کار

آشنایی با استارتاپ زمبورک

فروشگاه اینترنتی زمبورک که با شعار خرید بدون زحمت سوغاتی، سوغاتی‌های منحصر به فرد و ناب شهر‌های مختلف را با بهترین کیفیت و برند به منظور دسترسی آسان و مطمئن و بدون واسطه به مشتریان عرضه می‌کند.

همانطور که مستحضرید، سوغاتی خریدن عادتی است که اکثر ایرانی‌ها در سفر‌های داخلی و خارجی خود به انجام دادن آن می‌پردازند. خوراکی‌های محلی، لباس‌های سنتی و محلی، اشیای متبرک شده در اماکن مذهبی و … از جمله سوغاتی‌های مرسومی است که خانواده‌های ایرانی از سفر به همراه خود می‌آورند.

محمد حسین جنابی، مدیر مارکتینگ این استارتاپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌ و کار خود می‌گوید: ایده زمانی شکل گرفت که افرادی که به شهر ما سفر می‌کردند برای تهیه سوغاتی‌ها و محصولات شهر فقط میتوانستند حضوری خرید کنند و امکان خرید غیرمستقیم برای آنها وجود نداشت. بنابراین ما تصمیم به راه اندازی چنین سایتی گرفتیم که محصولات خاص شهرهای مختلف را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و بهترین قیمت با دسترسی آسان به مشتریان ارائه دهد. هم اکنون نیز در مرحله بازخورد از مشتریان هستیم و قصد توسعه بازار با محصولات انحصاری شهرهای مختلف را داریم. همچنین وجه تمایز استارتاپ ما با سایر کسب‌ و کارها در توزیع مستقیم و بدون واسطه و معرفی محصولات انحصاری شهرهای مختلف است.

جنابی از چالش‌ها و دغدغه‌های کسب ‌و کار خود می‌گوید: مهم‌ترین چالش ما عدم اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی مواد غذایی و محصولات و سوغاتی‌های شهرهای دیگر است. همچنین دغدغه بعدی ما پست کردن مرسولات است که هیچ تعهد و ضمانتی در این زمینه وجود ندارد و هزینه سنگین و همکاری نکردن با استارت‌آپ‌ها سختی کار ما را چند برابر کرده است.

جنابی میافزاید: ما برای آینده قصد داریم با تحت پوشش قرار دادن شهرهای بیشتر، محصولات و سوغاتی‌های آنها را بیشتر معرفی کنیم و دسترسی به این محصولات را برای مشتریان راحت کنیم. همان طور که می‌دانید بیشتر سوغات و محصولات شهرهای کوچک گمنام هستند و دسترسی به آنها سخت است. استارتاپ زمبورک تلاش می‌کند علاوه بر بررسی تخصصی بر روی این کالاها و معرفی آنها به سلامتی  و پویایی جامعه با ارائه محصولات سلامت کمک کند که امید است مسئولین در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و نیز حمایت از صنعت گردشگری، توجه بیشتری به چنین استارتاپ های ایرانی داشته باشند.

زمبورک تلاش می کند همواره بر سه اصل خود یعنی نازلترین قیمت، بهترین کیفیت و حرفه ای ترین پشتیبانی پایبند بوده و تلاش میکند در کمترین زمان و با بسته بندی حرفه ای محصولات را به تمام نقاط کشور ارسال نماید. همچنین فراورده های عسل که به صورت انحصاری و اولین بار توسط فروشگاه اینترنتی زمبورک ارایه میشوند منتی است بر انواع  بیماران به خصوص سرطانی و دیابتی تا بتوانند با اعتماد و اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهند.

محصولاتی که زمبورک ارائه میدهدعبارت است از:

  • انواع محصولات ارگانیک اعم از عسل، چای و شکلات
  • انواع شیرینی و گزهای فاقد شکر
  • انواع صنایع دستی اصیل ایرانی و دستسازه های هنرمندان ایرانی
برای آشنایی بیشتر با این استارتاپ موفق ایرانی، از طریق راه های ارتباطی زیر با این مجموعه در ارتباط باشید:

آدرس وب سایت:

http://www.zamboorak.ir

آدرس کانال تلگرام:

https://t.me/zamboorak_ir

آدرس ایمیل:

info@zamboorak.ir

تلفن ویژه خرید های سازمانی :  ۰۹۱۲۹۶۱۹۸۳۰

تلفن دفتر مرکزی :  ۰۳۱۵۷۷۷۴۱۰۳  

تلفن دفتر تهران:   ۰۲۱۷۷۲۱۱۶۷۵

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ